Informații doar pentru clienții dg-shop.ro /DIAMOND GROUP, s.r.o./. Dacă nu sunteți clientul nostru, vă rugăm să vă adresați dealerului dumneavoastră pentru informații. FROGMAN este un transportator care asigură transportul expedierilor de la e-shop la client. 

TRANSPORT

Compania noastră are sediul în Republica Cehă. După primirea comenzii, vom emite o factură și o veți primi pe e-mail. Este o dovadă de cumpărare a bunurilor. Începem să facem bagajele. Dupa impachetare, vom preda marfa transportatorului.

a / postabezhranic.cz - asigură transport de mărfuri în România. Acolo va preda loturile curierului roman.

b/ Curier GLS - aceasta firma livreaza direct in Romania

Logo_white-Copy.webp 

FIRME DE TRANSPORT

Transportul in Romania este asigurat de transportatori conform ofertei curente din cos. De exemplu

- Cargus

- GLS

 

Preț

Pretul transportului este afisat in cosul de cumparaturi. Pot fi oferite reduceri pentru transport. Poate fi și gratuit.

Plata comanda

- Plata la livrare

- plata prin transfer bancar catre firma noastra

- plata prin gateway de plată COMGATE

Bunuri returnate

Puteți returna bunurile (achiziționate doar în dg-shop.ro!!!):

Frogman – 5752F
Ogorului Street 3G, Fan Courier
410554 Oradea, Bihor
Romania

5752F este o dată foarte importantă în adresă. Dacă nu este specificat, coletul nu este livrat corect. !!!

+40 723 362 596 aici este numărul de telefon al curierului dacă trebuie să includeți un număr de telefon pentru livrare. Aceasta este adresa de expediere către compania noastră din Republica Cehă. Această companie nu furnizează nicio informație despre bunuri, schimburi de bunuri sau alte activități dg-shop.ro.

RETRAGEREA CONSUMATORULUI DIN CONTRACT PDF, XLSX

RETURNEAZA MARFA

Puteti trimite expeditia la adresa din Romania. Acolo, transportul va fi trimis la adresa noastră din Cehia. Despachetăm pachetele zilnic după livrare la adresa cehă. Bunurile sunt returnate de către client pe cheltuiala sa. Dacă doriți să faceți schimb de mărfuri, compania noastră plătește pentru livrarea mărfurilor nou selectate. Completați formularul /pe partea cealaltă a facturii, sau descărcabil de pe pagină/. Trimiteți marfa și formularul la o adresă din România. Dacă doriți o rambursare, introduceți numărul contului în formular.

Ce se întâmplă când trimite mărfurile înapoi?

- trimiteți expedierea la adresa indicată + atașați formularul completat

- transportul va ajunge la adresa din Romania

- transportul este apoi predat transportatorului ceh, care va aduce transportul la firma noastra /poate dura pana la 6 zile/

- transporturile se diferentiaza folosind un cod in adresa, important este sa scrieti adresa integral. În caz contrar, transportatorul nu poate atribui expedierea magazinului electronic corect.

- transporturile sunt aduse de transportator in jurul orei 11

- transporturile sunt deschise după ora 15.00

- daca doriti sa returnati banii, va trimitem un email pentru a verifica conexiunea bancara

- daca doriti sa schimbati articolul, incercam sa trimitem marimea dorita

- pentru întrebări legate de expediere, trimiteți o copie a bonului de livrare, care arată numărul de expediere și adresa de livrare

- toate întrebările vă rog în scris. De obicei răspund în 5 minute destul de des.

Te rog fii rabdator. Nu datorăm nimănui bunuri sau bani. Scopul afacerii noastre nu este de a provoca dificultăți și griji. Cred că vei fi mulțumit.